Ponowne wysyłanie cyfrowej karty podarunkowej

Jeśli wyślesz cyfrową kartę podarunkową, a ona nie dotrze do odbiorcy, możesz wysłać ją ponownie.

Jeśli karta podarunkowa została wysłana na adres e-mail, poproś odbiorcę o sprawdzenie, czy dostawca poczty e-mail nie przekierował wiadomości do folderu „śmieci” lub „spam”.

Aby ponownie wysłać cyfrową kartę podarunkową:

  1. Otwórz Moje zamówienia.
  2. Wybierz Szczegóły zamówienia pod identyfikatorem zamówienia, aby otworzyć stronę Podsumowanie zamówienia .
  3. Wybierz opcję Wyślij ponownie dla karty podarunkowej, którą chcesz ponownie wysłać.
  4. Przejrzyj informacje dotyczące karty podarunkowej i postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie. Ze względów bezpieczeństwa możemy poprosić Cię o zweryfikowanie informacji dotyczących płatności.
Po ponownym wysłaniu karty podarunkowej wygenerujemy nową kartę podarunkową dla odbiorcy i dezaktywujemy oryginalną kartę podarunkową. Poinformujemy Cię o tym w wiadomości elektronicznej. Każdą kartę podarunkową możesz wysłać ponownie do pięciu razy.

Uwaga: Jeśli nie widzisz linku Wyślij ponownie, odbiorca prawdopodobnie zrealizował kartę podarunkową.

Czy ta informacja była pomocna?

Dziękujemy za opinię.

Wybierz opcję, która najlepiej opisuje te informacje:

Dziękujemy. Nie możemy bezpośrednio odpowiedzieć na Twoją opinię, ale użyjemy tych informacji, aby poprawić naszą pomoc online.