Zwroty pieniędzy

Kwota zwrotu i sposób zwrotu pieniędzy za oddany do nas przedmiot może się różnić zależnie od stanu przedmiotu, czasu jego posiadania i sposobu jego zakupu.

Uwaga: Wszystkie informacje na tej stronie dotyczą wyłącznie przedmiotów kupionych od Amazon lub zamówień realizowanych przez Amazon.

Przedmiotów kupionych na platformie Amazon Marketplace i wysłanych przez sprzedawcę nie należy zwracać do serwisu Amazon.pl. Instrukcje, jak zwracać takie przedmioty, znajdziesz na stronie Zwroty zamówień i pieniędzy na platformie Marketplace.

Jak zwracane są pieniądze

Zwykle pieniądze są zwracane przy użyciu metody płatności wybranej podczas zakupu. W niektórych przypadkach może być dostępna opcja "natychmiastowego zwrotu pieniędzy".

Aby otrzymać zwrot pieniędzy bez czekania na przetworzenie zwrotu, możesz wybrać opcję natychmiastowego zwrotu pieniędzy, jeśli jest ona dostępna. Natychmiastowy zwrot pieniędzy może polegać na przekazaniu środków na saldo Twojej karty kredytowej lub saldo kart podarunkowych Amazon.pl. Kupione przedmioty trzeba odesłać w ciągu 30 dni. W przeciwnym razie za pomocą wybranej metody płatności ponownie pobierzemy zwróconą kwotę.

Metoda płatności Metoda zwrotu pieniędzy Czas zwrotu pieniędzy (po otrzymaniu zwróconych przedmiotów)
Karta kredytowa Natychmiastowy zwrot pieniędzy na saldo karty kredytowej Natychmiast (zobacz uwaga poniżej)
Karta kredytowa Natychmiastowy zwrot pieniędzy na saldo karty podarunkowej Amazon.pl Po przetworzeniu zlecenia zwrotu
Karta kredytowa Zwrot pieniędzy 5–7 dni roboczych
Karta podarunkowa Amazon.pl Saldo karty podarunkowej Amazon.pl 1 dzień roboczy
Bon promocyjny Pieniądze nie są zwracane Nie dotyczy
Karta kredytowa i karta podarunkowa Amazon.pl Karta kredytowa, saldo kart podarunkowych Amazon.pl lub oba rodzaje zwrotów pieniędzy 5–7 dni roboczych
BLIK Zwrot pieniędzy 3–5 dni roboczych
P24 Zwrot pieniędzy 3–5 dni roboczych

Uwaga: Zlecenia zwrotu są przetwarzane natychmiast. Jednak w zależności od banku zwrócona kwota może pojawić się na rachunku bankowym lub wyciągu z karty kredytowej nawet do 7 dni roboczych później.

Jeśli zwrot został przetworzony, powiadomienie o zwrocie (określane jako „nota kredytowa”) będzie można pobrać ze strony Moje zamówienia. Będzie ono znajdowało się pod przyciskiem faktury.

Opóźnione zwroty pieniędzy

Status zwrotu pieniędzy można sprawdzić w podsumowaniu zamówienia na stronie Moje konto.

Jeśli minął czas przetwarzania dla wybranej metody płatności, a informacje o zwrocie pieniędzy wciąż nie pojawiły się na stronie Moje konto, skontaktuj się z nami w celu uzyskania pomocy.

Uwaga: Po otrzymaniu przez przewoźnika zwracanego przedmiotu przekazanie go do nas i jego przetworzenie może potrwać do 10 dni roboczych.

Czy otrzymam zwrot kosztów wysyłki zwrotnej?

Szczegółowe informacje dotyczące zwrotu kosztów wysyłki zawiera strona Zwroty.

Czy otrzymam zwrot kosztów pierwotnej wysyłki?

Koszty pierwotnej wysyłki zwracamy w następujących przypadkach:

  • Zwrot niewłaściwego, uszkodzonego lub wadliwego przedmiotu.
  • Skorzystanie z prawa do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni.
  • Zwrot przedmiotów w ciągu 30 dni, w ramach naszej dobrowolnej gwarancji zwrotu.

Uwaga: W przypadku zwrotu tylko części zamówienia składającego się z kilku przedmiotów zwracamy kwotę odpowiadającą części pierwotnych kosztów wysyłki.

Czy ta informacja była pomocna?

Dziękujemy za opinię.

Wybierz opcję, która najlepiej opisuje te informacje:

Dziękujemy. Nie możemy bezpośrednio odpowiedzieć na Twoją opinię, ale użyjemy tych informacji, aby poprawić naszą pomoc online.