Niedostarczone przesyłki

W pojedynczych przypadkach zdarza się, że przesyłki są do nas zwracane z adnotacją „niemożliwe do dostarczenia”.

Jeśli nadal chcesz kupić te przedmioty, konieczne będzie złożenie nowego zamówienia.

Przesyłka może nie zostać dostarczona z kilku powodów:

  • Nieprawidłowy adres. Jeżeli adres dostawy jest nieprawidłowy lub nieaktualny, przewoźnik lub nieprawidłowy odbiorca zwróci nam przesyłkę. W momencie składania zamówienia, proszę się upewnić, że podany adres jest prawidłowy.
  • Nieprawidłowy format adresu. Jeżeli nasz system nie rozpozna formatu, w którym zapisany został adres, przesyłka może zostać przydzielona przewoźnikowi, który nie będzie w stanie jej dostarczyć.
  • Nieudane próby dostarczenia. Większość przewoźników próbuje dostarczyć przesyłkę kilkakrotnie. Gdy uznają, że nie ma możliwości dostarczenia, przesyłka trafia z powrotem do nas.
  • Odmowa przyjęcia. Odbiorca, który nie spodziewa się prezentu, może odmówić jego przyjęcia, uznając, że doszło do pomyłki. W takim przypadku zwrócimy pieniądze nabywcy prezentu i poinformujemy go o tym w wiadomości e-mail. Jeżeli chcesz ponownie zamówić prezent, warto poinformować obdarowywaną osobę, że wysyłasz jej niespodziankę.
  • Nieczytelny adres. W rzadkich przypadkach naklejka z adresem ulega zniszczeniu w czasie transportu i tym samym staje się nieczytelna. W takim przypadku przewoźnik zwróci nam przesyłkę.
  • Przesyłka ulega zniszczeniu w czasie transportu. Jeżeli przesyłka ulegnie zniszczeniu w czasie transportu, przewoźnik może ją nam zwrócić bez próby dostarczenia jej do adresata.

Czy ta informacja była pomocna?

Dziękujemy za opinię.

Wybierz opcję, która najlepiej opisuje te informacje:

Dziękujemy. Nie możemy bezpośrednio odpowiedzieć na Twoją opinię, ale użyjemy tych informacji, aby poprawić naszą pomoc online.