Wiele przedmiotów sprzedawanych w serwisie Amazon można zwrócić. Dostępne opcje zwrotu różnią się w zależności od sprzedawcy, przedmiotu i powodu zwrotu.
Chcesz zwrócić przedmiot dostarczony przez firmę Amazon? Przejdź do strony
Aby zwrócić zamówiony przedmiot:
Wybierz opcję zwrotu pieniędzy lub wymiany przedmiotu, jeśli jest dostępna.
W przypadku przedmiotów sprzedawanych przez sprzedawcę zewnętrznego w serwisie Amazon pojawi się komunikat Prześlij żądanie zwrotu. Przed dokonaniem zwrotu pieniędzy lub wymiany sprzedawca z serwisu Amazon zweryfikuje zlecenie zwrotu. Jeśli nie otrzymasz odpowiedzi w ciągu trzech dni, możesz zgłosić roszczenie z tytułu gwarancji od A do Z. Więcej informacji znajdziesz w artykule Informacje o gwarancji od A do Z.
Jeśli nie masz dostępu do drukarki, etykietę i podsumowanie zwrotu możesz wydrukować później lub skorzystać z pomocy innej osoby, która może je wydrukować. Dokumenty prześlemy w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zwrotu.
Status zwrotu przedmiotu lub zwrotu pieniędzy można wyświetlić na stronie Moje zamówienia, wybierając opcję Wyświetl status zwrotu przedmiotu/pieniędzy obok odpowiedniego zamówienia.
Jeśli używasz etykiety przedpłaconej, ale zwrot danego przedmiotu nie jest bezpłatny, możemy odjąć koszt zwrotu od zwracanej kwoty. Więcej informacji o zwrotach pieniędzy znajdziesz na stronie pomocy Zwroty pieniędzy.
Uwaga: Zanim zwrócisz przedmioty, w których zapisano dane osobowe, takie jak laptopy, aparaty fotograficzne lub inne urządzenia elektroniczne, musisz usunąć z nich wszystkie te informacje.
Nie można łączyć przedmiotów z różnych zamówień w jeden zwrot w przypadku:
Czy ta informacja była pomocna?
Dziękujemy za opinię.
Wybierz opcję, która najlepiej opisuje te informacje:
Dziękujemy. Nie możemy bezpośrednio odpowiedzieć na Twoją opinię, ale użyjemy tych informacji, aby poprawić naszą pomoc online.