Zwrot zamówionych przedmiotów

Wiele przedmiotów sprzedawanych w serwisie Amazon można zwrócić. Dostępne opcje zwrotu różnią się w zależności od sprzedawcy, przedmiotu i powodu zwrotu.

Chcesz zwrócić przedmiot dostarczony przez firmę Amazon? Przejdź do strony

Aby zwrócić zamówiony przedmiot:

  1. Przejdź do strony Moje zamówienia, aby wyświetlić ostatnie zamówienia. Jeśli chcesz zwrócić przedmiot, przejdź do sekcji Zwrot prezentu.
  2. Znajdź zamówienie i wybierz opcję Zwróć lub wymień przedmioty.
  3. Wybierz przedmiot, który chcesz zwrócić, a z menu Powód zwrotu wybierz odpowiednią opcję.
  4. Aby do zwrotu dodać przedmioty z różnych zamówień, kliknij przycisk Pokaż więcej przedmiotów do zwrotu i ponownie wykonaj poprzednie kroki. Jeżeli żaden inny przedmiot nie kwalifikuje się do zwrotu przedmiotów z różnych zamówień, przycisk Pokaż więcej przedmiotów do zwrotu nie będzie widoczny.
  5. Wybierz metodę zwrotu.

    Wybierz opcję zwrotu pieniędzy lub wymiany przedmiotu, jeśli jest dostępna.

    W przypadku przedmiotów sprzedawanych przez sprzedawcę zewnętrznego w serwisie Amazon pojawi się komunikat Prześlij żądanie zwrotu. Przed dokonaniem zwrotu pieniędzy lub wymiany sprzedawca z serwisu Amazon zweryfikuje zlecenie zwrotu. Jeśli nie otrzymasz odpowiedzi w ciągu trzech dni, możesz zgłosić roszczenie z tytułu gwarancji od A do Z. Więcej informacji znajdziesz w artykule Informacje o gwarancji od A do Z.

  6. Wybierz preferowaną metodę zwrotu.
  7. Wydrukuj etykietę i autoryzację zwrotu.

    Jeśli nie masz dostępu do drukarki, etykietę i podsumowanie zwrotu możesz wydrukować później lub skorzystać z pomocy innej osoby, która może je wydrukować. Dokumenty prześlemy w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zwrotu.

  8. Dodaj etykietę zwrotu (jeśli jest potrzebna) i zapakuj przedmioty do zwrotu. Zapakuj je starannie, postępując zgodnie z instrukcjami przesłanymi Ci po zgłoszeniu zwrotu w centrum zwrotów.

Status zwrotu przedmiotu lub zwrotu pieniędzy można wyświetlić na stronie Moje zamówienia, wybierając opcję Wyświetl status zwrotu przedmiotu/pieniędzy obok odpowiedniego zamówienia.

Jeśli używasz etykiety przedpłaconej, ale zwrot danego przedmiotu nie jest bezpłatny, możemy odjąć koszt zwrotu od zwracanej kwoty. Więcej informacji o zwrotach pieniędzy znajdziesz na stronie pomocy Zwroty pieniędzy.

Uwaga: Zanim zwrócisz przedmioty, w których zapisano dane osobowe, takie jak laptopy, aparaty fotograficzne lub inne urządzenia elektroniczne, musisz usunąć z nich wszystkie te informacje.

Nie można łączyć przedmiotów z różnych zamówień w jeden zwrot w przypadku:

  • zamówień bez naliczonego podatku VAT;
  • zwrotów prezentów;
  • przedmiotów sprzedawanych i wysyłanych przez sprzedawców z platformy Amazon Marketplace.

Czy ta informacja była pomocna?

Dziękujemy za opinię.

Wybierz opcję, która najlepiej opisuje te informacje:

Dziękujemy. Nie możemy bezpośrednio odpowiedzieć na Twoją opinię, ale użyjemy tych informacji, aby poprawić naszą pomoc online.