Dostawa priorytetowa

W przypadku pilnych przesyłek oferujemy dostawę priorytetową na większość adresów na terenie Polski.

Przesyłkę otrzymasz Pocztą Polską, InPost lub DHL PL w gwarantowanym terminie dostawy podanym w zamówieniu, co zazwyczaj oznacza następny dzień roboczy.

Uwaga dotycząca dostawy: Zamówienia są dostarczane od poniedziałku do soboty. Dostawy w niedzielę są oferowane tylko dla wybranych kodów pocztowych. Dostawy na adresy firmowe zazwyczaj nie są realizowane w soboty.

Gdzie dostarczamy zamówienia: Na adresy na terenie Polski, z wyjątkiem skrzynek pocztowych. Obsługujemy również dostawy do punktów odbioru lub paczkomatów.

Przedmioty, które można wysyłać za pomocą dostawy priorytetowej: Wszystkie przedmioty, w przypadku których na stronie z podsumowaniem zamówienia dostępna jest opcja „Dostawa priorytetowa”.

Uwaga dotycząca zamówienia: Jeśli wszystkie zamawiane przez Ciebie przedmioty znajdują się w magazynie (dostępność jest określona jako „W magazynie”) i odpowiednio wcześnie złożysz zamówienie, otrzymasz je w kolejnym dniu roboczym od dnia złożenia zamówienia (zamówienia złożone w niedzielę zwykle są dostarczane we wtorek). Przed złożeniem zamówienia możesz sprawdzić, czy dotrze ono następnego dnia roboczego. Każda inna dostępność — wynosząca kilka dni lub kilka tygodni — odpowiednio wydłuża czas dostawy. Wejdź na stronę pomocy Gwarancje dostawy, aby dowiedzieć się, jak zamówić przesyłkę z dostawą priorytetową.

Dostawa priorytetowa - warunki gwarancji

Jeśli wybrano opcję Dostawa priorytetowa, a zamówienie obejmuje przedmioty, w przypadku których gwarantujemy dostawę z tą opcją, zapewniamy, że zamówienie dotrze do Ciebie w wyznaczonym dniu dostawy lub przed nim. Oznacza to, że jeśli zamówienie nie zostanie dostarczone do określonego dnia, zwrócimy koszty dostawy. Gwarantowaną datę dostawy podano na formularzu zamówienia oraz w potwierdzeniu wysyłki.

Jak sprawdzić, czy dostawa z opcją dostawy priorytetowej jest gwarantowana?

To bardzo proste. Informacja o tym, czy dostawa priorytetowa jest gwarantowana, pojawi się na ostatniej stronie formularza zamówienia i będzie oznaczona kolorem zielonym.

Gwarancja nie obowiązuje, jeśli podczas zamawiania opcja dostawy priorytetowej nie jest dostępna z dowolnego powodu (na przykład godziny dostawy właśnie minęły lub zmieniła się dostępność przedmiotu).

W niektórych przypadkach przewoźnik wymaga podpisania odbioru przesyłki. Gwarancją dostawy objęta jest pierwsza próba doręczenia.

Gwarancja dostawy nie obowiązuje, jeśli data doręczenia przypadnie na (regionalne lub narodowe) dni ustawowo wolne od pracy.

Roszczenia o odszkodowanie w związku z opóźnieniem dostawy wykraczające poza zwrot kosztów są wykluczone.

  • Jest dostępna tylko dla przedmiotów, w przypadku których ta opcja dostawy pojawia się na stronie z podsumowaniem zamówienia. W przeciwnym razie gwarancja dostawy nie będzie obowiązywać.
  • Można z niej skorzystać tylko w określonym czasie w dniach od poniedziałku do soboty (jednak w przypadku wybranych kodów pocztowych opcja ta jest dostępna także w niedziele). Dostawy na adresy firmowe zazwyczaj nie są realizowane w soboty.
  • Dotyczy tylko produktów sprzedawanych na stronie Amazon.pl (https://www.amazon.pl). Nie obejmuje przedmiotów oferowanych na stronach Amazon.com, Amazon.co.uk, Amazon.de, Amazon.fr, Amazon.it, Amazon.co.jp, Amazon.ca czy innych witrynach zarządzanych przez Amazon.pl lub do których można dotrzeć ze strony Amazon.pl. Dostawa priorytetowa nie jest dostępna w przypadku przedmiotów sprzedawanych na platformie Marketplace serwisu Amazon.pl lub za pośrednictwem innych sprzedawców. Gwarancja nie dotyczy również następujących produktów: telefonów na kartę, komputerów, czasopism, e-booków, wartościowych zegarków i biżuterii, przedmiotów nieodpowiednich dla osób poniżej 18 roku życia oraz niektórych produktów wielkogabarytowych.
  • Jest oferowana tylko w przypadku adresów dostawy na terenie Polski.
  • Przesyłki nie mogą być dostarczane do skrytek pocztowych. (Możliwa dostawa do punktu odbioru lub paczkomatu.)
  • Nie możemy zapewnić gwarancji dostawy, jeśli zaistnieją zdarzenia lub okoliczności spowodowane działaniem siły wyższej lub inna przyczyna, na którą nie będziemy mieć wpływu.
  • Zastrzegamy sobie prawo do tego, by w dowolnej chwili zmienić lub zawiesić gwarancję dostawy w przypadku wysyłki priorytetowej lub samą usługę.

Czy ta informacja była pomocna?

Dziękujemy za opinię.

Wybierz opcję, która najlepiej opisuje te informacje:

Dziękujemy. Nie możemy bezpośrednio odpowiedzieć na Twoją opinię, ale użyjemy tych informacji, aby poprawić naszą pomoc online.