Dostawa zamówień z platformy Marketplace w serwisie Amazon.pl

Zamówienia składane u sprzedawców zewnętrznych, które nie są wysyłane przez firmę Amazon, są objęte specjalnymi kosztami wysyłki i terminami dostaw.

Więcej informacji o zamówieniach składanych u sprzedawców zewnętrznych, a dostarczanych przez firmę Amazon, znajdziesz na stronie Informacje o programie Realizacja przez Amazon.

Koszty wysyłki zamówień z platformy Marketplace

Zamówienia z platformy Marketplace są wysyłane bezpośrednio przez sprzedawcę, więc podlegają innym zasadom obliczania kosztów dostawy.

Dokładną wysokość kosztów wysyłki znajdziesz na stronie finalizacji zakupu oraz w informacjach podanych przez sprzedawcę.

Aby wyświetlić koszty wysyłki danego sprzedawcy, kliknij jego nazwę bezpośrednio na stronie z informacjami o wybranym produkcie. Na następnej stronie kliknij „Szczegółowe informacje o sprzedawcy”.

Terminy dostaw zamówień z platformy Marketplace

Po otrzymaniu zamówienia sprzedawca zobowiązany jest wysłać towar w czasie określonym na stronie ze szczegółowymi informacjami o produkcie. Opcje wysyłki danego sprzedawcy zobaczysz po przejściu do etapu finalizacji zakupu.

Opcja wysyłki Czas doręczenia liczony od daty złożenia zamówienia

(produkty z oznaczeniem „Dostępny”)

Dostawa standardowa

od 2 do 5 dni

Przesyłka przyspieszona

w ciągu 2 dni roboczych od daty złożenia zamówienia

Przesyłka priorytetowa

w ciągu 24 godzin lub w najbliższym możliwym terminie od daty złożenia zamówienia

Dostawa z zagranicy

od 2 do 23 dni

Data dostawy podana jest również w szczegółach zamówienia w sekcji Moje zamówienia na koncie klienta serwisu Amazon.pl.

Data dostawy zależy od szeregu czynników, takich jak adres dostawy, opcja wysyłki oraz dostępność produktu. Na stronie z informacjami o produkcie podane jest, czy wybrany produkt jest obecnie dostępny, a także kiedy zostanie wysłany. Czas dostawy zależy od dostępności produktu. Jeśli produktu nie ma w magazynie, na stronie z informacjami o produkcie wyświetlana jest oczekiwana data wysyłki, na przykład „Dostępność zwykle w ciągu X dni”. Data dostawy obliczana jest poprzez dodanie daty wysyłki do wybranej szybkości wysyłki.

Ewentualne pytania dotyczące dostawy albo statusu wysyłki należy kierować bezpośrednio do sprzedawcy. Jeśli dostawa się opóźnia, zachęcamy do przeczytania artykułu Gdzie jest moje zamówienie z platformy Marketplace?

Cła i opłaty importowe, które mogą zostać naliczone od dostaw zagranicznych

Dostawy z krajów spoza Unii Europejskiej mogą wiązać się z dodatkowymi cłami lub opłatami importowymi. Szczegółowe informacje uzyskasz w lokalnym urzędzie celnym lub na stronie internetowej polskiego organu celnego.

Gdzie jest moje zamówienie z platformy Marketplace?

Sprzedawca jest zobowiązany wysłać Twoje zamówienie i odpowiadać na wszystkie pytania dotyczące statusu wysyłki.

Natychmiast po kupieniu produktu na platformie Marketplace w serwisie Amazon.pl otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia. Znajdziesz w nim datę dostawy i inne szczegółowe dane.

Sprzedawca wyśle towar w czasie określonym na stronie z informacjami o produkcie. Potwierdzenie wysyłki otrzymasz w kolejnej wiadomości e-mail. Potwierdzenie wysyłki zawiera adres dostawy, nazwę firmy przewozowej, datę dostawy oraz szybkość wysyłki. W niektórych przypadkach zawiera też numer przesyłki, za pomocą którego możesz śledzić ją na stronie przewoźnika.

Jeśli data dostawy minęła, a przesyłka jeszcze nie dotarła, skontaktuj się ze sprzedawcą.

Powrót do góry

Czy ta informacja była pomocna?

Dziękujemy za opinię.

Wybierz opcję, która najlepiej opisuje te informacje:

Dziękujemy. Nie możemy bezpośrednio odpowiedzieć na Twoją opinię, ale użyjemy tych informacji, aby poprawić naszą pomoc online.