Włączanie usługi Śledzenie przez SMS

Możesz włączyć usługę Śledzenie przez SMS dla konkretnych paczek, aby otrzymywać wiadomości SMS z informacjami umożliwiającymi śledzenie ich.

Aby włączyć tę usługę dla wszystkich swoich przesyłek, zmienić numer telefonu lub anulować usługę Śledzenie przesyłki przez SMS, przejdź na stronę Moje konto i w sekcji Powiadomienia e-mail, wiadomości, reklamy i pliki cookie kliknij Zarządzaj powiadomieniami SMS.

Aby włączyć usługę Śledzenie przez SMS:

  1. Otwórz stronę Moje zamówienia.
  2. Znajdź zamówienie, które chcesz śledzić, i kliknij opcję Śledź przesyłkę. Wyświetli się opcja włączenia usługi Śledzenie przez SMS dla paczek wysyłanych przez serwis Amazon.pl.

Uwaga:

  • Twojego numeru telefonu komórkowego używamy tylko do wysyłania wiadomości o problemach z dostawą w ramach usługi Śledzenie przez SMS.
  • Wiadomości w ramach usługi Śledzenie przez SMS wysyłamy bezpłatnie. Mogą jednak obowiązywać standardowe stawki operatora komórkowego za wiadomości tekstowe. Aby uzyskać szczegółowe informacje, skontaktuj się z operatorem.
  • Obecnie nie możemy wysyłać wiadomości z usługi Śledzenie przez SMS o jednej dostawie na kilka numerów telefonu.
  • Opcja Śledzenie przez SMS dostępna jest tylko wtedy, gdy zamówienie zostało wysłane za pomocą metody dostawy umożliwiającej śledzenie. Jeśli włączysz usługę Śledzenie przez SMS na poziomie konta, otrzymasz wiadomości tekstowe tylko wtedy, gdy będzie możliwość śledzenia paczki.
  • Usługa Śledzenie przez SMS jest dostępna tylko w przypadku produktów wysyłanych przez serwis Amazon.pl. Usługa Śledzenie przez SMS nie jest dostępna dla produktów sprzedawanych przez sprzedawców z platformy Marketplace, chyba że dany sprzedawca korzysta z programu Realizacja przez Amazon.

Czy ta informacja była pomocna?

Dziękujemy za opinię.

Wybierz opcję, która najlepiej opisuje te informacje:

Dziękujemy. Nie możemy bezpośrednio odpowiedzieć na Twoją opinię, ale użyjemy tych informacji, aby poprawić naszą pomoc online.