Warunki gwarancji w przypadku dostawy gwarantowanej

Warunki gwarancji

Warunkiem zapewnienia gwarancji jest dokonanie przelewu za pomocą wybranej przez klienta metody płatności (karta kredytowa lub debetowa). W przeciwnym wypadku uzgodniona data dostawy określona na stronie produktu może nie być możliwa.

Gwarancja płatności nie obowiązuje, jeśli podczas płatności kartą kredytową wpłata nie zostanie zaksięgowana przed upłynięciem okresu podanego na stronie produktu.

Gwarancja nie obowiązuje, jeśli podczas zamawiania opcja dostawy priorytetowej nie jest dostępna z dowolnego powodu (na przykład godziny dostawy właśnie minęły lub zmieniła się dostępność przedmiotu).

W przypadku dostaw na adresy domowe kurier zwykle prosi o podpis potwierdzający odbiór. Gwarancja dostawy uznawana jest za spełnioną po pierwszej próbie dostawy, nawet jeśli nie uzyskano wymaganego podpisu odbiorcy.

Jeśli zamówienie jest dostarczane do punktu odbioru, gwarancja dostawy jest uznawana za spełnioną po dotarciu przesyłki do punktu odbioru. Klient zostaje poinformowany o tym fakcie w wiadomości SMS lub e-mail.

Uwaga: dostępność przedmiotu podawana jest dla pojedynczych sztuk. W przypadku zamówienia na kilka sztuk przedmiotu może się zdarzyć, że niektóre egzemplarze zostaną wysłane w innym terminie.

Roszczenia o odszkodowanie wykraczające poza zwrot kosztów są wykluczone.


  1. Wysyłka z gwarancją dostawy jest możliwa wyłącznie dla przedmiotów, w przypadku których na stronie produktu lub podsumowania zamówienia wyświetlana jest informacja o opcjach wysyłki. Gwarancja dostawy priorytetowej nie obejmuje pozostałych przedmiotów.
  2. Z wysyłki z gwarancją dostawy można skorzystać tylko w określonym czasie w dniach od poniedziałku do soboty (jednak w przypadku wybranych kodów pocztowych opcja ta jest dostępna także w niedziele). Dostawy na adresy firmowe zazwyczaj nie są realizowane w soboty.
  3. Wysyłka z gwarancją dostawy dotyczy tylko produktów sprzedawanych na stronie Amazon.pl (https://www.amazon.pl). Nie obejmuje przedmiotów oferowanych na stronach Amazon.com, Amazon.co.uk, Amazon.de, Amazon.fr, Amazon.it, Amazon.es, Amazon.co.jp, Amazon.ca czy w innych witrynach zarządzanych przez Amazon.pl lub do których można dotrzeć ze strony Amazon.pl. Wysyłka z gwarancją dostawy nie jest możliwa w przypadku przedmiotów sprzedawanych na platformie Marketplace serwisu Amazon.pl lub za pośrednictwem naszych sprzedawców zewnętrznych.
  4. Gwarancją dostawy nie można objąć wysyłki do skrytek pocztowych.
  5. Nie możemy zapewnić gwarancji dostawy, jeśli zaistnieją zdarzenia lub okoliczności spowodowane działaniem siły wyższej lub inna przyczyna, na którą nie będziemy mieć wpływu.
  6. Zastrzegamy sobie prawo do tego, by w dowolnej chwili zmienić lub zawiesić gwarancję dostawy lub samą usługę.

Czy ta informacja była pomocna?

Dziękujemy za opinię.

Wybierz opcję, która najlepiej opisuje te informacje:

Dziękujemy. Nie możemy bezpośrednio odpowiedzieć na Twoją opinię, ale użyjemy tych informacji, aby poprawić naszą pomoc online.