Zgłaszanie prób wyłudzenia danych

Każdą próbę wyłudzenia danych i spoofingu traktujemy bardzo poważnie. Jeśli otrzymasz wiadomość e-mail, która wydaje się nie pochodzić z serwisu Amazon, zgłoś ją pod adresem stop-spoofing@amazon.com.

Aby zgłosić niechcianą lub phishingową wiadomość e-mail do serwisu Amazon, wykonaj jedną z poniższych czynności:

  • Utwórz nową wiadomość e-mail i załącz wiadomość, co do której masz podejrzenia, że jest fałszywa. Wyślij e-maila na adres stop-spoofing@amazon.com.

    Uwaga: Wysłanie podejrzanej wiadomości w załączniku ułatwi nam jej analizę.

  • Jeśli nie możesz wysłać podejrzanej wiadomości w załączniku, możesz przekazać ją dalej na adres stop-spoofing@amazon.com.

Uwaga: Pracownicy Amazon nie mogą odpowiedzieć Ci osobiście na zgłoszenie przesłane na adres stop-spoofing@amazon.com, ale możesz otrzymać automatyczną wiadomość e-mail z potwierdzeniem.

Jeśli obawiasz się o bezpieczeństwo swojego konta, zapoznaj się ze stroną pomocy Ochrona systemu lub skontaktuj się z nami.

Czy ta informacja była pomocna?

Dziękujemy za opinię.

Wybierz opcję, która najlepiej opisuje te informacje:

Dziękujemy. Nie możemy bezpośrednio odpowiedzieć na Twoją opinię, ale użyjemy tych informacji, aby poprawić naszą pomoc online.