Zamawianie u sprzedawcy zewnętrznego

Sprzedawcy zewnętrzni to niezależni sprzedawcy, którzy oferują różnorodne produkty i towary.

Składanie zamówienia u sprzedawcy zewnętrznego przebiega w taki sam sposób, jak składanie każdego innego zamówienia w witrynie Amazon.pl. Sprzedawca z platformy Marketplace otrzyma od nas Twoje środki za zamówienie, ale nie udostępnimy mu żadnych informacji dotyczących płatności.

Uwaga: Nigdy nie przesyłaj żadnych pieniędzy bezpośrednio sprzedawcy. Jeśli sprzedawca prosi o przesłanie mu pieniędzy bezpośrednio, nie składaj zamówienia i zgłoś sprzedawcę do naszego Działu Obsługi Klienta.

Jeśli zamówienia na produkty sprzedawcy zewnętrznego nie są realizowane przez firmę Amazon, twoje zamówienie zrealizuje sprzedawca. W takim przypadku sprzedawca zajmuje się również obsługą klienta.

Ponieważ nie bierzemy udziału w sprzedaży produktów oferowanych przez sprzedawców zewnętrznych, musisz skontaktować się bezpośrednio ze sprzedawcą, jeśli:

  • chcesz zapytać o produkt, który sprzedawca oferuje w witrynie Amazon.pl;
  • chcesz dowiedzieć się, kiedy Twoje zamówienie zostanie nadane i dostarczone;
  • zamówienie nie zostanie dostarczone do przewidywanej daty dostawy;
  • otrzymasz uszkodzony produkt lub produkt zepsuje się w ciągu 90 dni;
  • otrzymasz produkt, który różni się od wymienionego w ofercie.

W przypadku sporu ze sprzedawcą zewnętrznym możesz skorzystać z ochrony gwarancyjnej od A do Z. Więcej informacji znajdziesz na stronie Ochrona gwarancyjna od A do Z.

Sprzedawcy starają się mieć zapas oferowanych produktów, jednak czasem produkt może stać się niedostępny do czasu złożenia przez Ciebie zamówienia. Nasi sprzedawcy są zobowiązani do ograniczania takich sytuacji do minimum.

Nie zezwalamy na sprzedaż podrobionych towarów. Jeśli otrzymasz produkt z platformy Marketplace, który uważasz za podrobiony, skontaktuj się z nami. Badamy każdy zgłoszony przypadek domniemanej sprzedaży podrabianych towarów.

Czy ta informacja była pomocna?

Dziękujemy za opinię.

Wybierz opcję, która najlepiej opisuje te informacje:

Dziękujemy. Nie możemy bezpośrednio odpowiedzieć na Twoją opinię, ale użyjemy tych informacji, aby poprawić naszą pomoc online.