Realizacja przez Amazon

Produkty realizowane przez Amazon („Realizacja przez Amazon”) są sprzedawane przez sprzedawcę zewnętrznego, ale pakowane i wysyłane z centrum logistycznego Amazon.

Do krajowej dostawy tego rodzaju produktów stosuje się standardowe opłaty za wysyłkę Amazon, w tym opcję bezpłatnej dostawy kwalifikujących się produktów.

Po wysłaniu Twojego zamówienia nazwę przewoźnika, datę wysyłki i przewidywaną datę dostawy podamy na stronie Moje konto oraz w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia. Przesyłkę możesz śledzić na stronie Moje zamówienia.

Zapewniamy również obsługę klienta i zwroty produktów uwzględnionych w programie „Realizacja przez Amazon”.

Jeśli chcesz zwrócić produkt realizowany przez Amazon, odwiedź nasze Centrum zwrotów, w którym otrzymasz etykietę zwrotną i autoryzację zwrotu. Więcej informacji znajdziesz na stronie Zwrot zamówionych przedmiotów.

Faktury za produkty oznaczone informacją „Wysyłka przez serwis Amazon”

W przypadku zakupów na platformie Amazon.pl Marketplace Twoim punktem kontaktu nie jest serwis Amazon.pl, a sprzedawca zewnętrzny. Sprzedawca dysponuje wszystkimi danymi o Twoim zamówieniu i jest odpowiedzialny za przesłanie faktury na Twój adres rozliczeniowy.

Jeśli nie otrzymasz od sprzedawcy faktury za swoje zamówienie, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta. Skontaktujemy się ze sprzedawcą i poprosimy go o fakturę, ale nie możemy zagwarantować, że ją otrzymasz.

Jeśli potrzebujesz faktury VAT, musisz skontaktować się bezpośrednio ze sprzedawcą i o nią poprosić.

Czy ta informacja była pomocna?

Dziękujemy za opinię.

Wybierz opcję, która najlepiej opisuje te informacje:

Dziękujemy. Nie możemy bezpośrednio odpowiedzieć na Twoją opinię, ale użyjemy tych informacji, aby poprawić naszą pomoc online.