W jaki sposób świadczymy usługi drogą elektroniczną

Oferujemy Ci szeroki zakres usług świadczonych drogą elektroniczną, w tym:

  • dostęp do Warunków Użytkowania i Warunków Sprzedaży, jak również do wszystkich innych warunków, polityk, wytycznych i stron pomocy dostępnych na Amazon.pl;
  • funkcję, która umożliwia utworzenie Mojego Konta i korzystanie z niego;
  • korzystanie z Usług Amazon i wszystkich innych funkcji dostępnych na Amazon.pl;
  • funkcję umożliwiającą publikację recenzji użytkowników.

Świadczenie usług elektronicznych rozpoczyna się w momencie wyświetlenia Amazon.pl, przy czym możesz je zakończyć w dowolnym czasie, opuszczając Amazon.pl.

Jeśli posiadasz Konto na Amazon.pl lub korzystasz z innych Usług Amazon, prosimy o zapoznanie się ze stronami zawierającymi szczegółowe informacje dotyczące tych usług, jak również z naszymi politykami, stronami pomocy lub poprzez kontakt z nami, aby zapoznać się z warunkami konkretnej usługi oraz informacjami, w jaki sposób możesz zamknąć Moje Konto i/lub zakończyć Usługę Amazon.

Wymogi techniczne

Do korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną niezbędne jest posiadanie zainstalowanej przeglądarki internetowej, np. najnowszej wersji Chrome, Firefox, Internet Explorer, Edge lub Safari lub - w przypadku Aplikacji Amazon - posiadanie odpowiedniego urządzenia i najnowszej wersji systemu operacyjnego, umożliwiających pobranie i zainstalowanie naszej Aplikacji. W przypadku niektórych Usług Amazon mogą obowiązywać szczególne wymagania. Aby otrzymywać regularne aktualizacje na Twojej aplikacji mobilnej Amazon, upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję systemu iOS i Android. Wersja systemu operacyjnego starsza niż 2 lata (iOS) lub 4 lata (Android) będzie nadal działać, jednak nie będzie otrzymywać aktualizacji.

Chroń swój System

Korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną może narazić Cię na niebezpieczeństwa typowe dla użytkowników Internetu i aplikacji mobilnych. Obejmują one w szczególności:

  • ryzyko zainfekowania systemu informatycznego złośliwym oprogramowaniem, np. Spyware (oprogramowanie szpiegujące);
  • kradzież ważnych danych (uniemożliwiającą uruchomienie systemu), otrzymywanie wiadomości spam, usunięcie danych, itp.

Reklamacje

Reklamacje dotyczące naszych usług świadczonych drogą elektroniczną można składać za pośrednictwem Mojego Konta lub poprzez kontakt z nami. Dalsze informacje dostępne są na naszych stronach pomocy.

Czy ta informacja była pomocna?

Dziękujemy za opinię.

Wybierz opcję, która najlepiej opisuje te informacje:

Dziękujemy. Nie możemy bezpośrednio odpowiedzieć na Twoją opinię, ale użyjemy tych informacji, aby poprawić naszą pomoc online.