Terminy dostawy elektronicznych kart podarunkowych

Termin dostawy dla zaplanowanych elektronicznych kart podarunkowych możesz wyświetlić w sekcji Moje konto. Jeśli data dostawy jest nieprawidłowa, anuluj istniejące zamówienie karty podarunkowej i złóż nowe.

Aby zarządzać datą dostawy karty podarunkowej, wykonaj jedną z następujących czynności:

  • Aby wyświetlić zaplanowaną dostawę elektronicznej karty podarunkowej:
    1. Otwórz Moje zamówienia.
    2. Sprawdź planowaną datę dostawy.
  • Aby anulować zaplanowaną dostawę:
    1. Wybierz opcję Anuluj przedmioty obok odpowiedniego zamówienia.
    2. Wybierz Anuluj zaznaczone przedmioty.

Uwaga: Nie można anulować zamówień zawierających karty podarunkowe w ciągu dwóch dni od zaplanowanej daty ich dostawy.

Czy ta informacja była pomocna?

Dziękujemy za opinię.

Wybierz opcję, która najlepiej opisuje te informacje:

Dziękujemy. Nie możemy bezpośrednio odpowiedzieć na Twoją opinię, ale użyjemy tych informacji, aby poprawić naszą pomoc online.