Problemy z realizacją kart podarunkowych

Poniżej opisujemy częste problemy z realizacją kart podarunkowych i podpowiadamy, jak je rozwiązać.

Karta podarunkowa została już przypisana do Twojego konta

Gdy na naszej stronie podasz kod realizacji karty, jej saldo zostanie przypisane do konta. Dzięki temu możesz użyć go podczas następnych zakupów i nie musisz podawać kodu ponownie. Jeżeli pojawi się komunikat, że karta podarunkowa została już zrealizowana, to prawdopodobnie kod realizacji został już wcześniej przypisany do Twojego lub do innego konta.

Aby sprawdzić, czy środki z karty są już na Twoim koncie, zajrzyj do sekcji Saldo kart podarunkowych.

Karta podarunkowa została przypisana do niewłaściwego konta

Twoja karta podarunkowa mogła zostać użyta na innym koncie. Kod realizacji karty podarunkowej przypisuje kartę do konta, na które się wcześniej zalogujesz. Podczas realizowania karty sprawdź, czy masz otwarte właściwe konto.

Po wykorzystaniu kodu realizacji karty podarunkowej Amazon.pl nie można przenieść na inne konto. Niewykorzystanego salda karty podarunkowej na koncie Amazon.pl nie można przekazać na inne konto.

Więcej informacji znajdziesz na stronie Ograniczenia i niedozwolone działania związane z kartami podarunkowymi Amazon.

Kod realizacji jest nieczytelny

Jeśli kod realizacji katy podarunkowej Amazon.pl jest nieczytelny, skontaktuj się z nami. Podaj nam następujące informacje:

  • cyfrowy numer seryjny karty,
  • numer zamówienia (jeśli to możliwe),
  • imię i nazwisko kupującego i odbiorcy,
  • adres e-mail lub pocztowy, na który przesłano kartę podarunkową.

Karta podarunkowa kupiona w sklepie jest nieaktywna

Jeżeli pojawi się komunikat, że kod realizacji jest zablokowany, oznacza to, że Twoja karta nie została aktywowana.

Najpierw sprawdź, czy masz kod CashCode lub PinCode. Jest to potwierdzenie zakupu zawierające 16-cyfrowy numer karty i 14-cyfrowy kod karty podarunkowej. To potwierdzenie zakupu zastępuje kartę podarunkową. Jeżeli oprócz tego masz kartę podarunkową, kod wydrukowany na karcie nie będzie działał. Aby zrealizować kartę, podaj kod CashCode lub PinCode znajdujący się na otrzymanym potwierdzeniu zakupu.

Jeżeli nie masz kodu CashCode ani PinCode, wróć do sklepu, w którym karta została kupiona. Po pokazaniu potwierdzenia zakupu pracownik sklepu powinien aktywować kartę podarunkową. Wsteczne aktywowanie karty jest możliwe jedynie w tym sklepie. My nie możemy tego zrobić.

Jeśli karta podarunkowa była prezentem, skontaktuj się z osobą, która Ci ją dała.

Inne problemy z realizacją

W razie innych problemów sprawdź w Regulaminie kart Podarunkowych Amazon, czy Twoje zamówienie jest zgodne z zasadami i ograniczeniami dotyczącymi płatności dokonywanych za pomocą kart podarunkowych.

Kart podarunkowych Amazon.pl można używać tylko w serwisie Amazon.pl. Jeśli karta podarunkowa nie pochodzi od firmy Amazon.pl, a od innego sprzedawcy, skontaktuj się z tym sprzedawcą, aby uzyskać pomoc.

Czy ta informacja była pomocna?

Dziękujemy za opinię.

Wybierz opcję, która najlepiej opisuje te informacje:

Dziękujemy. Nie możemy bezpośrednio odpowiedzieć na Twoją opinię, ale użyjemy tych informacji, aby poprawić naszą pomoc online.