Informacje o ograniczeniach dotyczących zamówień u sprzedawców z platformy Marketplace

Sprzedawcy z platformy Marketplace serwisu Amazon mogą decydować, do jakich krajów chcą dostarczać przedmioty.

Na stronie szczegółowych informacji o przedmiocie znajdują się informacje o tym, czy przedmiot może zostać wysłany na wybrany domyślny adres. Aby zobaczyć tę wiadomość, nasz system ustali Twoją lokalizację na podstawie Twojego adresu IP.

Jeśli z informacji tych wynika, że sprzedawca nie wysyła przedmiotów do danego kraju (lub w koszyku wyświetlany jest komunikat o braku możliwości dostawy przedmiotu na dany adres), może to oznaczać, że sprzedawca wybrał wyłącznie dostawę na terenie swojego kraju.

W przypadku braku możliwości dostawy zalecamy sprawdzenie, czy inni sprzedawcy nie mogą dostarczyć tego przedmiotu na wybrany adres. Możesz również skontaktować się ze sprzedawcą, aby wyrazić zainteresowanie sprzedawanym przedmiotem. W takim przypadku sprzedawca może udostępnić opcję wysyłki do danego miejsca.

Czy ta informacja była pomocna?

Dziękujemy za opinię.

Wybierz opcję, która najlepiej opisuje te informacje:

Dziękujemy. Nie możemy bezpośrednio odpowiedzieć na Twoją opinię, ale użyjemy tych informacji, aby poprawić naszą pomoc online.