Drukowanie faktury

Fakturę za zamówienie można wydrukować przez stronę Moje konto, gdy tylko zamówienie zostanie wysłane.

Jak wydrukować duplikat faktury lub podsumowanie zamówienia:

  1. Wejdź na stronę Moje zamówienia.
  2. Obok wybranego zamówienia kliknij Wyświetl szczegóły zamówienia. Wskazówka: Jeśli nie możesz znaleźć danego zamówienia, wybierz inny zakres czasu w opcji Data i kliknij przycisk wyszukiwania.
  3. Kliknij przycisk Faktura. W zależności od tego, u jakiego sprzedawcy zostało złożone zamówienie, możesz wykonać jedną z następujących czynności:
    • Jeżeli faktura jest dostępna dla Twojego zamówienia, zobaczysz opcję Faktura VAT. Faktury są zawsze tworzone według dostawy, dlatego kilka faktur może być dostępnych. Poza fakturą można również wydrukować podsumowanie zamówienia.
    • Jeśli faktura nie jest dostępna dla Twojego zamówienia, widoczna będzie jedynie opcja Podsumowanie zamówienia w wersji do wydruku. Jeśli wymagana jest faktura od jednego za naszych sprzedawców z serwisu Marketplace, kliknij opcję Prośba o fakturę, aby skontaktować się bezpośrednio ze sprzedawcą.
    • Jeśli na stronie Moje zamówienia nie ma faktury, musisz skontaktować się w tej sprawie bezpośrednio ze sprzedawcą.
  4. Wydrukuj fakturę lub podsumowanie zamówienia lub zapisz je jako plik PDF. Uwaga:
    • Jeśli potrzebujesz faktury VAT za zamówienie od sprzedawcy z platformy Marketplace i nie ma jej na stronie Moje zamówienia, skontaktuj się w tej sprawie bezpośrednio ze sprzedawcą. Szczegóły znajdziesz na stronie Kontakt ze sprzedawcami z platformy Marketplace.
    • Jeśli przedmiot został kupiony u sprzedawcy z platformy Marketplace, ale był oznaczony informacją „Realizacja przez Amazon”, wiadomość e-mail z potwierdzeniem zakupu wysłana przez firmę Amazon może służyć jako dowód zakupu. Wiadomość tę można zatem wydrukować do dokumentacji. Jeśli potrzebujesz faktury VAT i nie ma jej na stronie Moje zamówienia, skontaktuj się w tej sprawie bezpośrednio ze sprzedawcą.

Aby wydrukować lub pobrać fakturę albo podsumowanie zamówienia na stronie Moje konto na urządzeniach mobilnych:

1. Dotknij opcję menu.

2. Otwórz stronę Moje zamówienia.

3. Znajdź zamówienie, dla którego chcesz wydrukować lub pobrać fakturę lub podsumowanie zamówienia.

4. W obszarze „Wyświetl szczegóły zamówienia” kliknij przycisk „Pobierz fakturę”.

5. Możesz wybrać opcję „Faktura” i kliknąć przycisk „Pobierz dokumenty”. Możesz też wybrać „dokument gwarancyjny”, ponieważ ten dokument zawiera numery IMEI dla produktów bezprzewodowych, a następnie kliknąć przycisk „Pobierz dokumenty”.

Uwaga:

  • Jeśli potrzebujesz faktury VAT za zamówienie od sprzedawcy z platformy Marketplace i nie ma jej na stronie Moje zamówienia, skontaktuj się w tej sprawie bezpośrednio ze sprzedawcą.
  • Jeśli przedmiot został kupiony u sprzedawcy z platformy Marketplace, ale był oznaczony informacją „Realizacja przez Amazon”, wiadomość e-mail z potwierdzeniem zakupu wysłana przez firmę Amazon może służyć jako dowód zakupu. Wiadomość tę można zatem wydrukować do dokumentacji. Jeśli potrzebujesz faktury VAT i nie ma jej na stronie Moje zamówienia, skontaktuj się w tej sprawie bezpośrednio ze sprzedawcą.

Czy ta informacja była pomocna?

Dziękujemy za opinię.

Wybierz opcję, która najlepiej opisuje te informacje:

Dziękujemy. Nie możemy bezpośrednio odpowiedzieć na Twoją opinię, ale użyjemy tych informacji, aby poprawić naszą pomoc online.