Informacje na temat zamawiania u sprzedawcy zewnętrznego

Sprzedawcy zewnętrzni to niezależni sprzedawcy oferujący nowe, używane, odnowione i kolekcjonerskie produkty.

Składanie zamówienia u sprzedawcy zewnętrznego przebiega w taki sam sposób jak składanie każdego innego zamówienia w witrynie Amazon.pl. Firma Amazon przekazuje sprzedawcy zewnętrznemu zapłatę, ale nigdy nie udostępnia mu danych dotyczących płatności.

Uwaga: nie przesyłaj pieniędzy bezpośrednio sprzedawcy. Jeżeli sprzedawca poprosi o przesłanie pieniędzy bezpośrednio do niego, zignoruj tę prośbę i zgłoś sprawę do naszego Działu Obsługi Klienta.

Jeśli zamówienie od sprzedawcy zewnętrznego nie jest objęte programem Realizacja przez Amazon, to zostanie ono zrealizowane bezpośrednio przez sprzedawcę, który będzie również odpowiadał za całość obsługi klienta. Jeżeli przedmioty oferowane przez sprzedawcę zewnętrznego objęte są programem Amazon Prime, wszystkimi kwestiami związanymi z takimi zamówieniami zajmuje się Dział Obsługi Klienta Amazon.

Ponieważ serwis Amazon.pl nie jest bezpośrednio zaangażowany w realizację zamówień składanych u sprzedawców zewnętrznych, to w następujących przypadkach należy kontaktować się bezpośrednio ze sprzedawcą:

  • aby zapytać o produkt oferowany przez sprzedawcę w witrynie Amazon.pl;
  • aby dowiedzieć się, kiedy zamówienie zostanie wysłane i jaki jest przewidywany termin dostawy;
  • gdy zamówienie nie zostało dostarczone w przewidywanym terminie;
  • gdy otrzymany produkt był uszkodzony w momencie doręczenia lub uległ uszkodzeniu w okresie gwarancyjnym;
  • gdy otrzymany produkt jest inny niż opisano w ofercie.

Jeśli powstanie spór między Tobą a sprzedawcą zewnętrznym i nie można osiągnąć porozumienia, możesz skorzystać z gwarancji od A do Z oferowanej przez Amazon.pl. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do strony Ochrona gwarancyjna od A do Z.

  • Sprzedawcy zawsze starają się zapewnić dostępność towaru, lecz czasem zdarza się, że oferowany produkt zostaje wykupiony, zanim zdążysz złożyć zamówienie. Sporadyczne braki magazynowe mogą się zdarzyć, jednak wymagamy od sprzedawców, aby takie sytuacje były jak najrzadsze.
  • Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące zamówionych przez Ciebie produktów Amazon Prime oferowanych przez sprzedawców z platformy Marketplace, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta w celu uzyskania pomocy.
  • Podrabiane towary nie są dopuszczone do sprzedaży na platformie Marketplace w serwisie Amazon.pl. Jeśli otrzymasz produkt z platformy Marketplace, który wydaje się być podrobiony, poinformuj nas o tym. Dokładnie badamy każdy zgłoszony przypadek sprzedaży podrabianych towarów.

Czy ta informacja była pomocna?

Dziękujemy za opinię.

Wybierz opcję, która najlepiej opisuje te informacje:

Dziękujemy. Nie możemy bezpośrednio odpowiedzieć na Twoją opinię, ale użyjemy tych informacji, aby poprawić naszą pomoc online.