Informacje o zamawianiu przy użyciu opcji 1-Click

Opcja 1-Click umożliwia automatyczne złożenie zamówienia z pominięciem koszyka.

Po złożeniu pierwszego zamówienia oraz wprowadzeniu metody płatności i adresu wysyłki zamawianie przy użyciu opcji 1-Click zostanie automatycznie włączone. Jeśli klikniesz przycisk Kup teraz przy użyciu opcji 1-Click na dowolnej stronie produktu, zamówienie spowoduje obciążenie konta zgodnie z domyślną metodą płatności i zostanie wysłane na adres domyślny.

Lista często używanych adresów wysyłki jest wyświetlana pod przyciskiem Kup teraz przy użyciu opcji 1-Click na każdej stronie szczegółowych informacji o przedmiocie. Adres u góry listy to adres domyślny opcji 1-Click. Aby zmienić ustawienie domyślne, przejdź do punktu Zarządzanie adresami i ustawieniami opcji 1-Click.

Gdy zamówisz kilka przedmiotów wysyłanych przez Amazon.pl przy użyciu opcji 1-Click w ciągu 15 minut, zamówienia zostaną połączone i potwierdzone po co najmniej 15 minutach od chwili dodania ostatniego przedmiotu. Możesz zmienić lub anulować zamówienie przed upływem tych 15 minut.

Zamawianie przy użyciu opcji 1-Click można wyłączyć dla przedmiotów fizycznych na stronie Moje konto. Nie wpłynie to jednak na opcję Zamawianie przy użyciu opcji 1-Click dla przedmiotów cyfrowych.

Uwaga: Aby korzystać z opcji 1-Click, musisz mieć włączone pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie to krótkie fragmenty zapisanych przez przeglądarkę danych, których używamy do identyfikacji konta. Jeśli przeglądarka nie ma włączonych plików cookie, nadal możesz kupować przedmioty, dodając je do koszyka i klikając przycisk Do kasy.

Dostępne metody płatności

Za zamówienie przy użyciu opcji 1-Click możesz płacić tylko za pomocą karty kredytowej lub polecenia zapłaty. Gdy na koncie masz saldo bonu podarunkowego Amazon, które przekracza całkowitą sumę zamówienia, zostanie ono automatycznie użyte do płatności.

Aby użyć bonu podarunkowego Amazon do płacenia za zamówienia przy użyciu opcji 1-Click, przejdź do strony Podsumowanie zamówienia w obszarze Moje konto w ciągu 15 minut od złożenia zamówienia. Wprowadź numer lub kod reklamacji w polu tekstowym poniżej sekcji Informacje o płatności, a następnie kliknij przycisk Zastosuj.

Czy ta informacja była pomocna?

Dziękujemy za opinię.

Wybierz opcję, która najlepiej opisuje te informacje:

Dziękujemy. Nie możemy bezpośrednio odpowiedzieć na Twoją opinię, ale użyjemy tych informacji, aby poprawić naszą pomoc online.