Dlaczego nie mogę zalogować się na swoje konto?

Jeśli masz problem z zalogowaniem się, być może wprowadzasz nieprawidłowe dane konta lub musisz zresetować hasło.

Oto kilka rzeczy, które warto sprawdzić:

  • Adres e-mail: Twój adres e-mail musi mieć format nazwa@domena.com (lub .net, .org itp.). Jeśli masz więcej niż jeden adres e-mail, sprawdź, czy używasz poprawnej kombinacji adresu e-mail i hasła.
  • Numer telefonu komórkowego: Jeśli konto zostało utworzone przy użyciu numeru telefonu komórkowego, musisz zalogować się na nie za pomocą tego numeru. Pamiętaj, by oprócz numeru telefonu podać również kod kraju.
  • Hasło: Sprawdź, czy na klawiaturze nie zostały włączone klawisze CAPS Lock i NUM Lock. W hasłach rozróżniana jest wielkość liter, dlatego „HASŁO” i „Hasło” są rozpoznawane jako dwa różne hasła. Jeśli masz pewność, że używasz poprawnego adresu e-mail lub numeru telefonu komórkowego, zresetuj swoje hasło.

Czy ta informacja była pomocna?

Dziękujemy za opinię.

Wybierz opcję, która najlepiej opisuje te informacje:

Dziękujemy. Nie możemy bezpośrednio odpowiedzieć na Twoją opinię, ale użyjemy tych informacji, aby poprawić naszą pomoc online.