Zmiana informacji dotyczących zamówienia

Adres, metodę płatności i inne informacje dotyczące zamówień, które nie zostały jeszcze przekazane do wysyłki, możesz zaktualizować w sekcji Moje zamówienia na stronie Moje konto.

Aby zmienić informacje dotyczące zamówienia:

  1. Przejdź do sekcji Moje zamówienia.
  2. Kliknij link Szczegóły zamówienia obok zamówienia, które chcesz zmienić.
    • Aby zmienić zamówienie wysyłane przez firmę Amazon, kliknij Zmień obok szczegółów, które chcesz zmodyfikować (adres dostawy, metoda płatności, opcje prezentów itp.).
    • Jeśli zamówienie zostało złożone u sprzedawcy z platformy Marketplace, zmiany możesz wprowadzać przez 30 minut po złożeniu zamówienia. Po tym czasie prośby o zmiany należy przesyłać za pomocą opcji Skontaktuj się ze sprzedawcą.

    Uwaga: Po złożeniu zamówienia sprzedawcy zewnętrzni nie mogą zmienić adresu wysyłki. Jeśli chcesz zmienić adres wysyłki, a produkt nie został jeszcze wysłany, anuluj zamówienie i złóż je ponownie.

  3. Aby zmienić określone dane, postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie.

Czy ta informacja była pomocna?

Dziękujemy za opinię.

Wybierz opcję, która najlepiej opisuje te informacje:

Dziękujemy. Nie możemy bezpośrednio odpowiedzieć na Twoją opinię, ale użyjemy tych informacji, aby poprawić naszą pomoc online.