Anulowanie produktów lub zamówień

Możesz anulować produkty lub zamówienia, które nie zostały jeszcze przekazane do wysyłki.

Infographic on how to cancel items

Aby anulować produkty lub zamówienia:

  1. Przejdź do sekcji Moje zamówienia i wybierz zamówienie, które chcesz anulować.

    Uwaga:

    • Jeśli zamówienie zostało złożone u sprzedawcy zewnętrznego, możesz je anulować przez 30 minut po złożeniu.
    • Jeżeli zamówienie zostało przekazane do wysyłki, opcja anulowania nie będzie dostępna. Możesz wybrać opcję Zażądaj anulowania, jednak nie gwarantuje ona, że zamówienie zostanie anulowane. W ciągu godziny otrzymasz wiadomość e-mail z informacją, czy anulowanie jest możliwe.

  2. Zaznacz pole wyboru obok każdego produktu, który chcesz usunąć z zamówienia. Aby anulować całe zamówienie, zaznacz wszystkie produkty.
  3. Na koniec kliknij Anuluj wybrane produkty.

Po przesłaniu prośby o anulowanie wyślemy Ci wiadomość z potwierdzeniem na adres e-mail podany na koncie.

To, czy zamówienie zostało anulowane, możesz również sprawdzić na stronie Moje zamówienia. Jeśli zamówienie znajduje się w sekcji Anulowane zamówienia, to zostało ono pomyślnie anulowane.

Jeśli zamówienie zostało wysłane bezpośrednio z serwisu Amazon i nie można go zmienić, możesz odmówić przyjęcia przesyłki lub zwrócić ją za pomocą naszego centrum zwrotów online.

Jeśli zamówienie zostało wysłane bezpośrednio przez sprzedawcę i nie można go zmienić, skontaktuj się ze sprzedawcą w celu uzyskania dalszych instrukcji. Więcej informacji na temat kontaktu ze sprzedawcą znajdziesz na stronie Kontakt ze sprzedawcami zewnętrznymi.

Czy ta informacja była pomocna?

Dziękujemy za opinię.

Wybierz opcję, która najlepiej opisuje te informacje:

Dziękujemy. Nie możemy bezpośrednio odpowiedzieć na Twoją opinię, ale użyjemy tych informacji, aby poprawić naszą pomoc online.