Dlaczego muszę pokryć koszty wysyłki?

Wiele zamówień na terenie Polski dostarczamy bezpłatnie, dotyczy to zamówień o wartości co najmniej 100 zł.

Czasami zdarzają się jednak sytuacje, kiedy koszty wysyłki ponosi nabywca. Koszty wysyłki są widoczne w formularzu i potwierdzeniu zamówienia. Najczęstsze przyczyny obciążenia nabywcy kosztem wysyłki są wymienione poniżej.

Zamówienie złożono w Amazon.pl Marketplace

Sprzedawcą przedmiotów zamówionych na platformie Marketplace nie jest Amazon.pl, lecz sprzedawcy zewnętrzni, którzy obsługują proces przetwarzania zamówień i ich wysyłkę. Z tego względu koszty wysyłki są zatem inne niż w przypadku wysyłek realizowanych przez Amazon. Koszty wysyłki są widoczne w podsumowaniu oferty, w sekcji zawierającej szczegółowe informacje dotyczące sprzedawcy, a także podczas procesu składania zamówienia. W przypadku zamówień składanych na platformie Amazon.pl Marketplace koszty wysyłki naliczane są do wszystkich przedmiotów, o ile nie wskazano inaczej. Jeżeli składasz wiele zamówień jednocześnie, skontaktuj się ze sprzedającym, aby zapytać o różne opcje dostawy. Na stronie pomocy, w karcie Kontakt ze sprzedawcami znajdziesz informacje o tym, jak skontaktować się ze sprzedającym.

Powrót do góry

Zamówiono przedmiot niepodlegający bezpłatnej wysyłce

Niektórych przedmiotów nie możemy dostarczyć bezpłatnie ze względu na ich charakter i dodatkowy wysiłek związany z ich doręczeniem. Takie przedmioty nie podlegają bezpłatnej wysyłce. Informacje na temat kosztów wysyłki danego przedmiotu można znaleźć bezpośrednio na jego stronie, a także w formularzu i potwierdzeniu zamówienia.

Powrót do góry

Wybrano indywidualną wysyłkę zamówienia, którego wartość jest niższa niż minimalna wymagana kwota

W przypadku zamówień składających się z kilku przedmiotów możesz wybrać opcję wysyłki łączonej („Grupuj przedmioty w jak najmniejszej liczbie dostaw ”) lub indywidualnej („Chcę otrzymać wybrane produkty jak najszybciej. Wyślij przedmioty w miarę dostępności.”). Jeśli wybierzesz wysyłkę indywidualną, bezpłatna dostawa będzie dostępna tylko wtedy, gdy wartość każdej dostawy przekroczy minimalną wymaganą kwotę. System określi koszt wysyłki dla wybranej przez Ciebie opcji.

Powrót do góry

Amazon.pl usunął jeden z przedmiotów w zamówieniu

W przypadkach bardzo dużego zainteresowania ze strony kupujących dany przedmiot może wyjątkowo nie być już dostępny, co zmusi nas do jego anulowania. Wówczas powiadomimy Cię o tym fakcie za pomocą automatycznie generowanej wiadomości e-mail. Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta, jeśli wartość zamówienia spadnie poniżej minimalnej wymaganej kwoty z powodu anulowania jednego z przedmiotów.

Powrót do góry

Czy ta informacja była pomocna?

Dziękujemy za opinię.

Wybierz opcję, która najlepiej opisuje te informacje:

Dziękujemy. Nie możemy bezpośrednio odpowiedzieć na Twoją opinię, ale użyjemy tych informacji, aby poprawić naszą pomoc online.