Informacje o płatnościach za pośrednictwem serwisu Przelewy24 i usługi BLIK

Klienci posiadający rachunek w polskich bankach mogą dokonywać płatności za pośrednictwem serwisu Przelewy24 (Przelewy24).

Uwaga: Usługę BLIK można dodać w sekcji Metody płatności lub na etapie finalizacji zamówienia. Transakcje BLIK są przetwarzane przez tego samego partnera co P24. Zamiast na stronę wyboru banku dla transakcji P24, zostaniesz przekierowany bezpośrednio do strony obsługującej transakcje BLIK. Płatności dokonane przy użyciu BLIK będą występować w komunikatach Amazon jako płatność za pośrednictwem P24. Poniższe informacje dotyczą zarówno klientów korzystających z P24, jak i usługi BLIK.

Uwaga: Metoda P24/BLIK jest chwilowo niedostępna dla zamówień powyżej 15 tys. zł. Prosimy rozważyć użycie karty debetowej/kredytowej dla zamówień przekraczających tę kwotę.

Podczas składania zamówienia wybierz metodę płatności Przelewy24, a następnie kliknij przycisk Kup teraz, aby zakończyć proces zamawiania.

Nastąpi przekierowanie na stronę internetową serwisu Przelewy24, gdzie możesz wybrać swój bank. Cena PLN jest wyraźnie widoczna w oknie banku na stronie serwisu P24. Po wybraniu banku nastąpi przekierowanie na stronę internetową wybranego banku. W celu zakończenia procesu płatności zaloguj się za pomocą danych logowania do konta bankowego. Wszystkie informacje dotyczące transakcji będą już uzupełnione. Wystarczy potwierdzić płatność. Po zakończeniu procesu płatności nastąpi przekierowanie na stronę serwisu Amazon. Dodatkowo wysłana zostanie wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia.

Uwaga:

  • Nie możesz wybrać metody płatności Przelewy24 dla opcji zakupów Kup teraz, zamówień treści cyfrowych i subskrypcji.
  • Rachunek bankowy zostanie obciążony natychmiast po potwierdzeniu transakcji. Jeśli anulujesz zamówienie zanim zostanie ono wysłane, otrzymasz zwrot kosztów zakupu.
  • Płacąc za pośrednictwem serwisu Przelewy24, nie możesz zmienić metody płatności po złożeniu zamówienia. Można jednak anulować przedmioty lub zamówienia i złożyć nowe zamówienie, o ile poprzednie nie zostało jeszcze przekazane do wysyłki.
  • Jeśli chcesz użyć karty podarunkowej lub kodu promocyjnego w przypadku określonego zamówienia, wprowadź kod przed wybraniem metody płatności Przelewy24.
  • W przypadku zamówień opłaconych za pośrednictwem serwisu Przelewy24 nie istnieje możliwość otrzymania zamiennika lub dokonania wymiany. Możesz jednak zwrócić zamówienie, aby otrzymać zwrot pieniędzy, korzystając z naszego Centrum zwrotów online a następnie złożyć nowe zamówienie.
  • Możesz wybrać BLIK jako metodę płatności spośród opcji dostępnych w serwisie P24.

Czy ta informacja była pomocna?

Dziękujemy za opinię.

Wybierz opcję, która najlepiej opisuje te informacje:

Dziękujemy. Nie możemy bezpośrednio odpowiedzieć na Twoją opinię, ale użyjemy tych informacji, aby poprawić naszą pomoc online.