Dane kontaktowe do przewoźników

W momencie, w którym Twoje zamówienie opuści nasze centrum logistyczne, otrzymasz od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem wysyłki oraz numerem śledzenia przesyłki. Swoje zamówienie możesz śledzić bezpośrednio na stronie Moje konto lub za pomocą numeru śledzenia na stronie internetowej przewoźnika.

W jaki sposób śledzić przesyłkę? Informacje dotyczące śledzenia oraz szczegóły zamówienia znajdziesz na stronie Moje zamówienia.

W serwisie Amazon na stronie Moje zamówienia możesz sprawdzić stan dostawy, klikając przycisk Śledź przesyłkę. Staramy się, aby dane dotyczące śledzenia były aktualne. W sytuacjach, w których chcesz skontaktować się bezpośrednio z firmą kurierską, możesz skorzystać z poniższej tabeli. Kliknij w tabeli nazwę przewoźnika, aby przejść na jego stronę internetową. Jeśli kliknięcie linku do strony przewoźnika nie daje żadnego efektu, spróbuj skopiować link i wkleić go w pasku adresu w przeglądarce.

Uwaga: niektórych przesyłek międzynarodowych nie można śledzić na stronie Moje konto.

Więcej informacji na temat przesyłek, których nie można śledzić, znajduje się na stronie pomocy Brakujące informacje dotyczące śledzenia.

Przewoźnik Numer telefonu
DHL Poland

[link zewnętrzny]

DHL Poland

[link zewnętrzny] Śledzenie przesyłki w języku polskim i angielskim. Nie są wymagane żadne dodatkowe dane do logowania.

Na terenie Polski: + 48 42 6 345 345 (koszty zależą od dostawcy)

Połączenia międzynarodowe: +48 42 634 53 60

Godziny pracy infolinii:

Poniedziałek - piątek 7.00 - 20.00

Sobota 8.00 - 16.00

InPost

[link zewnętrzny]

W Polsce:

722 444 000, 746 600 000

Połączenia międzynarodowe: +352 40 88 75 83

+48 722 444 000, +48 746 600 000

Poczta Polska

[link zewnętrzny]

W Polsce: 801 333 444 (tylko z telefonów stacjonarnych, koszty zależą od dostawcy)

lub (+48) 438 420 600 (z Polski i innych krajów, koszty zależą od dostawcy)

Godziny pracy infolinii:

Poniedziałek - piątek 8.00 - 20.00

Czy ta informacja była pomocna?

Dziękujemy za opinię.

Wybierz opcję, która najlepiej opisuje te informacje:

Dziękujemy. Nie możemy bezpośrednio odpowiedzieć na Twoją opinię, ale użyjemy tych informacji, aby poprawić naszą pomoc online.